Ibermutua renovou a acreditación QH, que outorga o Instituto para o Desenvolvemento e Integración da Sanidade (IDIS) a aquelas organizacións sanitarias públicas e privadas que se distinguen pola excelencia na súa calidade asistencial.
Trátase dun indicador progresivo e continuado no tempo que recoñece ás organizacións sanitarias que traballan asegurando que todos os seus procedementos de calidade son óptimos e esfórzanse por obter as certificacións necesarias para achegar as máximas garantías nos seus procesos.
Ibermutua obtivo a acreditación QH no ano 2017 e, en 2019, mellorou a súa categoría, engadindo dúas estrelas á súa acreditación, que hoxe quedou renovada durante dous anos máis.
Excelencia certificada
A calidade asistencial, a satisfacción de cliente, a seguridade do paciente, a sustentabilidade, o medio ambiente, as contornas de traballo seguros e a accesibilidade das persoas con discapacidade son eixos estratéxicos sobre os que Ibermutua pon o acento dentro da súa estratexia global de servizos.
Así, ademais da acreditación QH, Ibermutua canta coa ISO 9001 de xestión de calidade, a ISO 10002 para a xestión de queixas e reclamacións e a satisfacción do cliente, a ISO 14001, de xestión ambiental, a ISO 45001 de seguridade e saúde no traballo e a ISO 26000 de responsabilidade social corporativa.
A elas súmanse o Selo Bequal plus, que recoñece os procedementos e políticas de Ibermutua en favor da igualdade de oportunidades e non discriminación das persoas con discapacidade, así como a certificación internacional de accesibilidade AIS, outorgado pola Fundación ARS a todos os centros da Mutua, a certificación UNE 179003, que garante o adecuado nivel na xestión de riscos para a seguridade do paciente, o Protocolo AIS de Seguridade Sanitaria #ante o COVID nos 97 centros asistenciais que a Mutua ten distribuídos por todo o país, e a certificación de Ibermutua como Empresa Saudable.